När vi bodde utanför Luleå så var hallon det enda vi egentligen lyckades med – och hela frysen var full varje höst! Har verkligen saknat detta så hösten 2021 köpte jag flera olika sorter och satte ner, varvat med vitlök. Vissa kommer slå skott, här och var, andra inte. Vi får se hur det blir…